Неділя, 05.05.2024, 9:10 PMВітаю Вас Гість | RSS
ЗОШ І-ІІ ступенів с.Підбороччя
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 9
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Річний звіт про діяльність закладу освіти


ЗВІТ ДИРЕКТОРА ЗА 2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ЗОШ І-ІІ ступенів с.Підбороччя Солоненчик Людмили Адамівни

Шановна громадо школи, батьки, учителі – колеги, працівники школи! Сьогодні я буду вести розмову про нас: учнів, учителів, батьків і, звичайно, про директора. Усі ми разом є будівничі, бо будуємо школу, школу мудру, де все доречно й зрозуміло. У цій школі за партами сидять лікарі, актори, інженери, художники, письменники. Майбутні. А нині це маленькі люди, яких ми маємо навчити й ростити. Вони не схожі на нас. Вони дивляться інші фільми, слухають іншу музику, мають інших кумирів. Між нами відстань часу, але ми маємо їх зрозуміти, бо будуємо саме для них. Я переконий, що сьогодні оцінити школу неможливо жодними балами чи тестами. Ефективність її діяльності вимірюється радістю спілкування учня з педагогом, бажанням дитини залишитись у школі після закінчення уроків, наповненістю шкільних коридорів у дні зустрічей випускників, настроєм, з яким учитель виходить з уроку або педагогічної ради.

Звіт директора школи не може бути звітом однієї особи – керівника школи, так як його управлінська діяльність, результативність роботи в повній мірі залежить від злагоджених дій педагогічного колективу, технічного і обслуговуючого персоналу, співпраці з батьками.

Заслухавши мій звіт, як директора школи, про роботу за минулий навчальний рік, прошу вас висловити свої пропозиції і зауваження щодо управлінської діяльності, роботи педколективу, а також дати оцінку роботи директора за 2018-2019 навчальний рік.

Як директор протягом звітного періоду я керувалася статутом школи, свою діяльність здійснювала відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Державної програми «Освіта» (Україна XXI століття), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», Концепції національного виховання, дотримувались норм Конвенції про права дитини та впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти у першому класі та іншими нормативно-правовими документами, що регламентують роботу керівника.

У 2018/2019 н.р. до керівного складу навчального закладу входили:

Солоненчик Л.А.– директор школи;

Хлистік Л.М.– заступник директора з навчально-виховної роботи;

Ліпич В.А.- педагог-організатор.

Заступник директора виконувала свою роботу відповідно до посадових обов’язків, затверджених директором школи, якими регулювалася її безпосередня управлінська діяльність.

1. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ

ПРОЦЕСОМ У 2018/2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Сьогодні змінюються технології, по-новому розвивається суспільство, зараз ми не можемо точно знати, з якими викликами зустрінуться діти,що зараз навчаються у школі. Тому й важливо перейти від школи, яка напихає дітей знаннями, котрі дуже швидко застарівають, до школи, яка вчить знання використовувати. Нова українська школа — це школа для життя у XXI столітті. Освітня діяльність у школі здійснюється відповідно до Конституції України, законів України «Про освіту» , «Про загальну середню освіту» (зі змінами), Національної стратегії розвитку освіти, нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти, чинних законодавчих та нормотивно-правових документів, спрямована на реалізацію державних, регіональних і районних програм у галузі освіти, на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти.

Освітянські реформи на сучасному етапі розглядають учня як особистість - інноватора, що володіє ключовими компетентностями. Це – особистість проінформована, обізнана у певних питаннях, має знання та досвід, вміє їх здобувати та використовувати для власних індивідуальних і професійних завдань. Важливо в нинішньому часі виховувати молодь на загальнолюдських цінностях, навчити її критично мислити, щоб захиститися від непотрібної та негативної інформації, переосмислювати все , до чого доторкається дитяча цікавість, з огляду на те, як це вплине на їх життя та здоров’я. Головним завдання навчального закладу є забезпечення високої якості освіти та відповідності її потребам особистості. Сучасному суспільству потрібна людина творча та ініціативна, готова і здатна відповідати за власний добробут, добробут усього суспільства, бути чинним громадянином України, мати позитивне ставлення до себе, інших учнів, педагогів, школи, навчання.

1.Методична робота була скерована за напрямками:

1. Організація контрольно-діагностичної діяльності.

2. Комплексне науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу.

3. Підвищення кваліфікації педагогів.

4. Стимулювання процесу створення й упровадження нових педагогічних ідей, елементів сучасних технологій навчання та виховання.

5. Забезпечення перевірки їх ефективності.

4. Створення умов для самоосвіти учителя, як індивідуальної форми підвищення професійної майстерності.

Методична робота організована згідно структури:

- педагогічна рада;

- методична рада;

- організація і проведення предметних тижнів;

- проведення заходів, спрямованих на вдосконалення навчально – виховного процесу, підвищення загальноосвітнього рівня школярів;

- організація роботи з молодими вчителями;

- організація роботи з обдарованими дітьми;

- організація роботи з учнями, схильними до правопорушень.

Одним з пріоритетних питань методичної роботи це підвищення професійної майстерності вчителя через його самоосвіту, самовдосконалення, задоволення індивідуальних потреб педагогічних працівників в особистому та фаховому зростанні; активізації творчого потенціалу.

Було відзначено, що учителі школи ідуть у ногу із життям, широко впроваджують у практику інноваційні технології, суть яких полягає у тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається.

Педагогічний колектив будує школу розвитку та вдосконалення, повноцінного освітнього простору, рівних можливостей у навчанні і вихованні учнів із максимальним урахуванням їхніх природних особливостей та обдарувань.

2. Матеріально-технічна база навчального закладу:

Для забезпечення результативності навчально-виховного процесу, оволодіння учнями базовими загальнонавчальними вміннями і навичками, спрямованих на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини, створюються умови для самореалізації.

Адміністрація школи спільно з учительським колективом, обслуговуючим персоналом та батьками учнів намагається створювати кращі умови для роботи і навчання, відремонтувати та довести до норм та вимог сьогодення навчальні кабінети, забезпечити школу новим сучасним обладнанням.

Кожен рік виконуються косметичні ремонти, є висновки державної санітарно – епідеміологічної служби про відповідність приміщень вимогам санітарних норм і правил, дозвіл пожежної частини, протоколи замірів опори ізоляції електромережі.

Забезпеченість закладу меблями —100%.

В школі функціонує їдальня на 72 посадочних місця.

3. Фінансово-господарська діяльність

Адміністрація школи разом з колективом вчителів, працівників, батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманням її у робочому стані. За рахунок відділу освіти та благодійних коштів батьків здійснюємо ремонти та підготовку класних кімнат до 1 вересня 2019 року, на таку ж допомогу ми очікуємо і в новому навчальному році. Звичайно , дуже б хотілося осучаснити вигляд коридору, замінити двері у 3 класних кімнатах, оновити комп`ютерну базу кабінету інформатики, але маленькими кроками ми все це колись зможемо.( а на разі зберегти те, що маємо).

потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти Камінь-Каширської РДА. Бухгалтерією здійснюються проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості в роботі всього колективу , школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв.

Приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу.

Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються працівниками школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі. Обслуговуючим персоналом скошується трава на газонах, в саду, вчасно вивозиться сміття з території школи.

Фінансування потреб школи здійснюється бухгалтерією відділу освіти. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати працівникам школи, вчасно виплачувалися кошти за спожиту школою електроенергію. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв.

4. Забезпечення обов'язкової освіти

Аналіз структури і мережі школи за 2018-2019 н.р.

В основу діяльності педагогічного колективу ЗОШ І-ІІ ступенів с.Підбороччя в 2018-2019 навчальному році були покладені Конституція України, Закон України “Про освіту”, Закон України “Про загальну середню освіту”.

Структура загальноосвітньої школи відповідає вимогам чинного законодавства. Діяльність навчального закладу регламентується Статутом, зареєстрованим у Черченській сільській раді 27.10.2009р. №53, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, Двохсторонньою колективною угодою між адміністрацією та профспілковим комітетом закладу, укладеною в 2017 році.

Відповідно до вищеназваних законодавчо-нормативних актів в Україні кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов’язковою.

Всі учні з метою забезпечення обов’язкової загальної середньої освіти були охоплені навчанням. Щорічно вчителями школи складаються і впорядковуються списки дітей від народження до 18 років.

Всі учні школи внесені в алфавітну книгу, на кожного заведена особова справа учня. Здійснюється чіткий контроль за прибуттям і вибуттям учнів зі школи і в школу, на що є відповідні документи (довідки, накази по школі).

Педколективом школи проведено певну роботу щодо збереження й розвитку шкільної мережі.

Вибуло —

Прибуло —

Основними заходами із збереження контингенту учнів в 2018-2019 н.р. були контроль відвідування учнями навчальних занять.

На початок 2018-2019 навчального року в школі навчалося 61 учень, укомплектовано 8 класів, з них

Школа І ступеня —25 учнів;

Школа ІІ ступеня —36 учнів

5.Робота з педкадрами

Ефективно здійснювалася кадрова політика. На початок 2018/2019 н.р. школа була забезпечена штатними працівниками на 100 %.

Протягом року навчальний заклад було забезпечено кадрами. Станом на 01.09.2018р. в навчальному закладі працювало 22 вчителі з них 3 сумісників.

Вища категорія -5 учителів

1 кваліфікаційна категорія – 4 учителя

ІІ кваліфікаційна категорія - 2 учителів

Спеціаліст – 11 учителів

3 вчителів - мають педагогічне звання «старший учитель».

Розстановка педагогів здійснювалася відповідно до фахової підготовки працівників. При прийомі на роботу (в тому числі й технічних, обслуговуючих працівників) враховувались фахова підготовка, особисті та колективні якості працівників, працездатність, інші характеристики. За останніми директивами МОНУ до вчителів (незалежно від того, який предмет викладає, посади, яку обіймає, віку) висувається вимога вміння працювати з комп'ютером, оргтехнікою, проектором і ін. Треба віддати належне адміністрації, вчителям, які докладають чимало зусиль і енергії, щоб в школі не просто здійснювалося навчання, а опановувалися нові освітні технології, щоб навчальний процес був нерозривно пов'язаний з вихованням, з формуванням у молоді не лише культури і хороших манер, але головне - здорових життєвих принципів і переконань.

6. РЕЗУЛЬТАТИ АТЕСТАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

ТА КУРСОВОЇ ПЕРЕПІДГОТОВКИ

Одним з пріоритетних питань методичної роботи - це підвищення професійної майстерності вчителя через його самоосвіту, самовдосконалення, задоволення індивідуальних потреб педагогічних працівників в особистому та фаховому зростанні; активізації творчого потенціалу.

Одним із ключових напрямків роботи - чітке дотримання термінів проходження курсів підвищення кваліфікації вчителями та контроль термінів атестації. В цьому навчальному році пройшли курси підвищення кваліфікації вчителі Набойчик Н.І., Хлистік Л.С. Крім того педагоги Савич О.Г., Хлистік Л.М. та Хомік Г.Г. успішно пройшли додаткові курси підготовки до роботи в умовах НУШ.

Для стимулювання творчого професійного зростання вчителів широко використовується можливість атестації педагогічних кадрів.

Згідно плану вчителі, які атестувалися, були ознайомлені з нормативними документами щодо атестації.

Члени атестаційної комісії вивчили рівень професійної підготовки вчителів за блоками:

- науково-теоретична підготовка;

- методична підготовка вчителя;

- виховна робота;

- громадсько-педагогічна діяльність.

Було організовано вивчення системи досвіду роботи вчителів, які атестувалися.

Результати атестації 2018-2019:

Хлистік Б.А. ( учитель фізичної культури) присвоєно 9 тарифний розряд, Набойчик Н.І. (бібліотекар) підтверджено 9 тарифний розряд, Хлистік Л.С. ( учитель історії та географії) та Гундерич О.С. (вчитель зарубіжної літератури) – підтвердили відповідність «спеціаліст вищої категорії» та звання старший вчитель.

7. Організація харчування учнів у навчальному закладі

З метою чіткої організації режиму дня, який відповідає віковим нормам учнів, збереження здоров’я й попередження харчових та інфекційних захворювань, у школі організовано гаряче харчування учнів 1-9-х класів. Виконуються всі необхідні умови санітарного контролю щодо термінів і умов зберігання та реалізації продуктів, дотримується питний режим.

Я особисто слідкую за санітарним станом приміщення їдальні, дотриманням циклічного меню, виконання усіх вимог санітарно-епідеміологічної служби. Меню вивішено на видному місці в обідній залі, у ньому зазначено найменування страв, вихід продуктів, їх ціна. Слідкуємо, щоб не було випадків порушень термінів реалізації продуктів . Усе обладнання харчоблоку знаходиться в робочому стані.

харчуванням протягом навчального року було охоплено всіх учнів школи.

 

8. Контрольно-аналітична діяльність та робота з обдарованими учнями

природи діти допитливі й сповнені бажання вчитися. У кожної дитини є здібності й таланти, але для того, щоб вони могли розвинутися необхідне розумне керівництво з боку школи, родини й позашкільних заходів. Усе це ланки однієї системи, що здатні розвивати в дітей рухливість і гнучкість мислення, учити дітей розмірковувати, творчо підходити до розв’язання проблем; не зубрити, а мислити, самостійно робити висновки і в результаті отримувати задоволення від навчання .

Обдарована дитина - це дитина, яка вміє розв’язати всі свої проблеми самотужки, знає для чого живе, може знайти вихід із будь – якої ситуації, творчо мислить, фантазує, спрямовує всю свою енергію на розвиток творчих ідей.

Головне завдання для вчителя - створити умови для розвитку творчого потенціалу обдарованих учнів.

Виявляємо обдарованих учнів (проводиться діагностика психолога та соціологічні опитуванняв яких учні визначають свої вподобання й бажання відвідувати гуртки, факультативні заняття, які діють у школі) ;

- створюємо умови для розкриття потенціальних можливостей на уроках ( творчі завдання, задачі, досліди, заліки);

- навчання в межах гуртків;

- індивідуальна підготовка.

Постійно працюючи з обдарованими дітьми, намагаємось пам’ятати слова В. Сухомлинського: «У дитині ми повинні бачити завтрашню дорослу людину, - ось в цьому, мені здається, і полягає життєва мудрість батька , матері , педагога, іншими словами - потрібно вміти любити дітей».

В процесі роботи над даним питанням :

- покращено роботу шкільної мережі гуртків;

спрямовано викладання навчальних предметів на виховання розвинутої компетентної особистості шляхом впровадження новітніх інтерактивних технологій

- залучено обдарованих здібних дітей до активної участі в предметних тижнях, конкурсах, олімпіадах.

Однією з найгостріших проблем є залучення якомога більшої кількості учнів до заходів спрямованих на формування й розвиток їхніх здібностей. Є частина учнів, які не мають змоги проявити себе, або не хочуть цього робити.

Для організації позаурочної роботи з учнями в школі протягом навчального року працювало 4 гуртки.

«Розпис тканини у техніці батик» - Ферчук Н.А.

«Туризм для всіх» - Хлистік Б.А.

«Декоративно ужиткове мистецтво» - Ферчук Н.А.

«Юні книголюби» - Набойчик Н.І.

Вчителі постійно перебували у пошуку виявлення здібних дітей. На жаль, таких учнів з кожним роком меншає, свідченням цього може бути результативність участі учнів в олімпіадах з базових дисциплін. В цьому навчальному році призерами були:

Херло Марія (5 клас) – диплом ІІІ ступеня, олімпіада з християнської етики (вч. Гундерич О.С);

Хлистік Богдан (7 клас) - диплом І ступеня, конкурс дитячого малюнка «Дитинство зігріте Україною» (вч. Ферчук Н.А.);

Ферчук Артем (7 клас) - переможець районного конкурсу «Урок казки» у номінації «Казковий художник» (вч Ферчук Н.А.);

Степанюк Каріна (7 клас) –переможець районного конкурсу «Безпека дитини – добробут країни» (вч Ферчук Н.А.);

Команда учнів нагороджена кубком за І місце у фестивалі «Гарт спортивних козачат» (вч.Ханайчук Д.С.);

9. Результати навчальних досягнень учнів та ДПА

у 4-х, 9-х класах.

Відповідно до плану роботи школи на 2018-2019 навчальний рік у червні 2019 року було підведено підсумки навчальної діяльності учнів за 2018/2019 навчальний рік. Протягом 2018/2019 навчального року педагогічний колектив школи працював над розв’язанням завдань, поставлених у річному плані. Викладання навчальних предметів здійснювалося у відповідності до робочого навчального плану на 2018/2019 навчальний рік, програм Міністерства освіти і науки України та згідно із розкладом, погодженим із Держпродспоживслужбою та профспілковим комітетом школи.

За результатами річного оцінювання 10 учнів 2-8 класів нагороджено Похвальними листами

У 2018-2019 н.р. в початковій школі навчалося 25 учнів, оцінювались 12 учнів. Навчальний рік на відмінно закінчили і отримали Похвальні листи 7 учнів 2-4 класів, 4 учнів – на достатньому . Якість знань становить 74%.У 5-9 класах якість знань – 41%.

 

Успішність учнів 2-9 класів за 2018/2019 навчальний рік (по класах)

Клас

Учнів

у класі

Рівень навчальних досягнень учнів

Високий

Достатній

Середній

Початковий

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

2

7

3

43

3

43

1

14

0

0

3

5

1

20

3

60

1

20

0

0

4

7

3

43

2

28,5

2

28,5

0

10

Всього

по поч. кл

19

7

37

8

42

4

21

0

0

5

7

2

28,5

3

43

2

28,5

0

0

6

5

0

0

2

40

1

20

2

40

7

11

1

9

4

36

6

55

0

0

8

7

0

0

1

14

6

86

0

0

9

6

1

17

2

33

3

50

0

0

Всього

по 5-9 кл.

36

4

11

12

33

18

50

2

6

Всього

по школі

55

11

20

20

36

22

40

2

4

Згідно з річним планом роботи здійснено підготовку проведення ДПА

в 2018-2019 н. році:

1.Розглянуто лист Міністерства освіти і науки України від 27.03.2019 № 1/9-196 «Щодо методичних рекомендацій для проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2018 -2019 навчальному році

2.Згідно наказу по школі від 09.04.2019 №29 «Про порядок закінчення 2018-2019 навчального року та проведення державної підсумкової атестації ” складено та погоджено завдання ДПА для 4,9 класів

3.В організації та проведенні ДПА, оформленні протоколів ДПА, виставленні бали за результатами ДПА в класні журнали, порушень не виявлено.

З метою контролю за рівнем навчальних досягнень учнів було проведено

ДПА у формі письмових контрольних робіт у 4-му класі.

На підставі аналізу виконання учнями завдань ДПА виявлено наступне.

Предмет

Загальна кількість учнів

Кількість учнів, які писали роботу

Кількість учнів

Успіш-ність

%

Якість

знань

%

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

Українська мова

7

7

4

2

1

0

100

86

Математика

7

7

4

2

1

0

100

86

Результати ДПА у 4 класі:

Одним із показників успішності є результати ДПА у 9 класі.

На підставі аналізу виконання учнями завдань ДПА виявлено наступне.

Предмет

Загальна кількість учнів

Кількість учнів, які писали роботу

Кількість учнів

Успіш-ність

%

Якість

знань

%

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

Українська мова

6

6

2

3

1

-

100

83

Математика

6

6

1

4

1

-

100

83

Українська література

6

6

3

3

-

-

100

100

10. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

У школі є необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожним вчителем-предметником проводились інструктажі перед виконанням завдання лабораторної або практичної роботи, згідно видів діяльності на уроках трудового навчання, фізкультури, про що робилися відповідні записи в класних журналах. Питання щодо запобігання дитячого травматизму розглядалися на педраді, нарадах при директорові; нарадах класних керівників, батьківських зборах. Протягом навчального року проводилися профілактичні бесіди, інша робота, щодо зменшення захворюваності учнів на педикульоз, шкіряні хвороби, значна увага приділялася проблемі кору.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі проводиться належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. У школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, ведеться відповідна робота з учителями.

За період 2018-2019 н.р. не зафіксовано випадки травматизму під час навчально-виховного процесу

Будівля школи та приміщення закладу, забезпечені первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, пожежним інвентарем (пожежними щитами та стендами, пожежними відрами, ящиками з піском тощо), пожежним знаряддям (пожежними ломами, баграми, сокирами). Усі вогнегасники розміщені у легкодоступних місцях, які унеможливлюють їх пошкодження. По всій школі розміщені плани евакуації у разі небезпеки чи аварії. Раз на рік проводяться тренування евакуації під час проведення Дня цивільного захисту.

Згідно санітарних, пожежних норм і правил, школою отримані Паспорти готовності школи до нового навчального року. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі, створено службу з охорони праці, сплановані відповідні заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул і святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно мають місце цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, спортивними змаганнями.

Щиро вдячна вам, шановні батьки, за розуміння, сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю

Щиро вдячна педагогічному колективу за щоденну наполегливу працю, підтримку, ініціативність творчість і винахідливість. Щиро вдячна всім працівникам школи за вклад кожного у виконання своїх обов’язків. Наша спільна робота адміністрації, педагогів, учнів, батьків все це заради наших дітей, бо діти – то є оцінка нашого життя, його зміст і продовження. Ми повинні їм дати все найкраще, виховати їх добрими, розумними, і щасливими.

Шановні учасники зборів. На цьому я закінчую свій звіт.

Тож будьмо завжди разом – школа, сім'я, громадськість. Надіюся на співпрацю. Всім нам зичу, щоб наші діти зростали вільними, толерантними, конкурентоспроможними, підготовленими до життєвих випробувань, всесторонньо розвинутими, але найголовніше гарними людьми, здатними допомагати, розуміти, підтримувати. Нехай всім щастить.

Дякую всім за увагу.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031