Результати моніторингу якості освіти
Результативність освітнього процесу – головний показник роботи навчального закладу.
У школі І ступеня початкову освіту здобувало 21 учень. З них мають високий рівень навчальних досягнень – 15% ; достатній – 37%; середній – 46%. Загалом у 3-4 класах 74 % учнів навчаються на високому і достатньому рівнях, що на 12% більше, ніж у 2017-2018 н.р. Спостерігається підвищення високого рівня навчальних досягнень учнів за рахунок зменшення достатнього та середнього рівнів. .
У школі ІІ ступеня, в якій здобувало освіту 37 учнів, з них на високому рівні – 9 %, на достатньому – 32% , на середньому – 56% . Якщо порівняти з минулими роками, то початковий рівень йде до збільшення, зріс середній рівень, а відсоток учнів, які навчаються на високому рівні навчальних досягнень йде на спад.
Аналізуючи рівень засвоєння знань учнями з базових дисциплін у школі ІІ ступеня (предметів інваріантної складової навчального плану) згідно тематичних, семестрових,річних оцінок та державної підсумкової атестації, можна спостерігати недостатній рівень якості знань.
У 2018-2019 н.р. загальну неповну середню освіту здобувало 6 учнів. 3 учнів виявили достатній рівень навчальних досягнень за результатами річного оцінювання і ДПА.
Таким чином, якість навчальних досягнень учнів погіршилась в порівнянні з минулим навчальним роком. Але серед значних недоліків у роботі вчителів-предметників слід зазначити, що збільшується кількість учнів, які мають початковий рівень навчальних досягнень. Слід розробити кожному вчителеві систему заходів, направлених на підвищення ефективності роботи у напрямку підвищення якості освіти.
Результати ДПА
Основним моніторингом якості ДПА.. Завдання, яке стоїть перед вчителями школи, – забезпечити якісну підготовку до державної підсумкової атестації випускників школи.
На сьогоднішній день ДПА учні складають на двох етапах: 4 клас, 9 клас .
За результатами державної підсумкової атестації учнів 9-х класів встановлено,що 86% учнів склали ДПА на високому та достатньому рівнях. Найвищий коефіцієнт якості знань з української літератури (90%). Коефіцієнт якості знань з математики 83%, з укр.мови –83%.
Порівнявши якісний показник знань ДПА , спостерігаємо.що якісні показники з математики, української літератури зросли.
ДПА з математики у 9 класі показала, що учні засвоїли навчальний матеріал на достатньому та високому рівнях (83%).Це на 4% вище ніж минулого року.
ДПА з української мови у 9 класі показала, що учні засвоїли навчальний матеріал на високому та достатньому рівні(83 %),на 5% вище ніж у минулому році.
ДПА з української літератури(третій предмет) на високому та достатньому рівнях (90%)
Аналіз якісних показників державної підсумкової атестації в 9 класі в цілому свідчить, що 86% випускників склали ДПА на високому та достатньому рівнях . Максимальний бал (12 б.) із двох предметів отримав 1 випускник: Дрейчан Владислав- (з математики ,укр.літератури)
Українську мову складало 6 учнів (учитель Херло Н.В),математику 6 учнів (вчитель Солоненчик Л.А.) .,